Meri & Metsä

TIETOSUOJASELOSTE / SELVITYS HENKILÖTIETOJEN KÄSITTELYTOIMISTA KALASTAJANKAUPPA.FI:SSÄ

Päivitetty 25.5.2018 EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukaiseksi

Kalastajankauppa.fi on Bramare Oy:n verkkokauppa, jolla on asiakasrekisteri verkkokaupan tilausten käsittelyä varten.

Rekisterin nimi

Kalastajankaupan asiakasrekisteri

Rekisterinpitäjä

Bramare Oy, 0656271-7

Tasalanaukio 1

21200 Raisio

Yhteyshenkilö

Kimmo Brandt

myynti@merijametsa.fi

Tasalanaukio 1

21200 Raisio

02-4398 580

Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus ja perusteet

Keräämme henkilötietoja asiakassuhteen hoitamista varten. Henkilötietojen käsittelyn oikeusperusteena on sopimus, joka syntyy tilaamalla verkkokaupasta. Henkilötietojen antaminen on edellytys sopimuksen syntymiselle.  Keräämme henkilötietoja myös postituslistaa varten, mutta tähän pyydetään erillinen suostumus verkkokauppaan rekisteröitymisen yhteydessä.  Emme tee sinua koskevia profilointeja ja automaattisia päätöksiä.

Rekisterin tietosisältö ja säännönmukaiset tietolähteet

Asiakasreskisteri sisältää tuotteiden toimittamiseen tarvittavat tiedot, jotka saadaan asiakkaalta itseltään.

Tietojen vastaanottajat

- sinä itse 

- yhtiömme ja sen työntekijät 

- yhtiö, joka vastaa verkkosivujemme toiminnasta 

- maksunvälittäjä, joka vastaanottaa sinulta maksun 

- kuljetusyritys, joka kuljettaa tavaran sinulle 

- tilitoimisto, joka kirjaa tilauksen kirjanpitoomme 

- tilintarkastaja, joka tarkastaa kirjanpitomme 

Rekisterin suojauksen periaatteet

Asiakastiedot ovat Mycasflow verkkokauppatietokannassa. (Flashnode Ltdhttps://www.flashnode.com/fi/yksityisyys-ja-ev%C3%A4steet)

Tietojen säilytysaika

Asiakastietoja säilytetään niin kauan, kuin se on asiakassuhteen ylläpitämisen kannalta tarpeellista.

Lisäksi kirjanpitolain velvoittamat tiedot säilytetään 6 vuotta.

Rekisteröidyn oikeudet

Asiakkaalla on oikeus pyytää tietoonsa häntä koskevat tiedot rekisteristä, sekä oikeus pyytää virheellisten tietojen oikaisemista ja tarpeettomien tietojen poistamista. Pyyntö tulee lähettää kirjallisesti rekisterinpitäjälle. Rekisterinpitäjä voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä. Rekisterinpitäjä vastaa asiakkaalle EU:n tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa (kuukauden kuluessa).

Rekisteröidyllä henkilöllä on oikeus tehdä valitus henkilötiedon käsittelystä valvontaviranomaiselle; tietosuojavaltuutetun yhteystiedot löytyvät osoitteesta tietosuoja.fi:http://tietosuoja.fi/fi/index/materiaalia/lomakkeet/asiointilomakkeet.html

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

MAKSUTAVAT

Verkkokaupassamme voit maksaa seuraavilla tavoilla:
1. Verkkopankkimaksu onnistuu seuraavien pankkien palveluissa: Nordea, Osuuspankki, Sampopankki, Paikallisosuuspankit, Nooa, Aktia, Säästöpankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken ja Tapiolapankki.
2. Luottokunnan maksutavoista toimivat seuraavat: Visa, Visa Electron, Mastercard ja Maestro.
3. Maksutapoina toimivat myös Klarnan Lasku ja Tili.

TOIMITUSTAVAT

Voit valita tilauksellesi jonkin seuraavista toimitustavoista:
1. Postipaketti. Lähetys toimitetaan noudettavaksi lähimpään Itellan toimipisteeseen.
2. Postin Ovelle-paketti. Lähetys toimitetaan kotiovellesi.
3. Nouto. Voit myös hakea tilauksesi suoraan liikkeestämme Raisiosta, jolloin säästät postikulut.

Itella toimittaa postipaketit pääsääntöisesti kahden arkipäivän aikana.

TOIMITUSAIKA

Pyrimme pääsääntöisesti postittamaan tilaukset viimeistään tilausta seuraavien kahden arkipäivän aikana. Jos tilaamasi tuote on jostain syystä päässyt varastostamme loppumaan, tiedotamme asiasta sinulle viipymättä. Joidenkin tuotteiden kohdalla poikkeava toimitusaika on mainittu tuotteen yhteydessä.

REKISTERÖITYMINEN

Sinun ei tarvitse rekisteröityä asiakkaaksemme tilataksesi, mutta rekisteröityminen helpottaa tilaamistasi mahdollisilla seuraavilla kerroilla.
Rekisteröityneenä asikkaana pystyt myös helposti selaamaan esimerkiksi edellisiä ostoksiasi verkkokaupassamme.

PALAUTUSOIKEUS

Uutta vastaavilla ja käyttämättömillä tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Muistathan, että myös palautettavan tuotteen myyntipakkauksen tulee olla virheetön. Hyväksymme palautustavaksi ainoastaan Itellan asiakaspalautuksen. Postiennakolla tai jälkivaatimuksella lähetettyjä palautuksia emme ota vastaan.
Jos ostamasi tuote on selvästi viallinen, otathan yhteyttä myymäläämme ennen tavaran palauttamista. Useimmissa tapauksissa pystymme hoitamaan takuuasiat ilman tuotteen kierrättämistä liikkeemme kautta.

Helpoimmin saat meihin yhteyden soittamalla numeroon 02-4398 580. Voit ottaa yhteyttä myös sähköpostitse osoitteeseen: myynti@merijametsa.fi

Postin palautustunnuksemme: 625504

Verkkosivustollamme käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoa evästeistä

Hyväksyn evästeiden käytön